Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T16:21:54+03:00
Sarbatorile de Paste au trecut foarte repede!
Albinei i-a fost daruit un camp de flori.-cui? albinei,complement indirect,complementul este parte secundara de prepozitie
2014-05-04T16:22:25+03:00
Anii au trecut si m-am trezit batran.
Am ajutat un copil sa treaca strada.
Ziua a trecut si nu am terminat temele.

Bazaitul albinei ma scoate din minti.
Imi place mierea de albine.