Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-04T16:11:45+03:00
Intarziind trenul, n-am prins legaturasi bunica, ingrijorandu-ae, i-a dat telefon mamei. Din pricina ei toata familia a intrat in panica.
8 3 8
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-04T16:12:08+03:00
Intarziind trenul, n-am prins legatura si bunica, ingrijorandu-se, i-a dat telefon mamei . Din pricina ei, toata familia a intrat in panica.

Bafta!!!
19 4 19