Răspunsuri

2014-05-04T16:09:22+03:00
Bară pentru oprire de urgențăbare de controlcombustibilprotecție radiologicăieșirea vaporilorintrarea apeiprotecție termică succes :*
asta e de pe wikipedia
sincer, din cartea de fizica :)))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T16:15:02+03:00
Elementele principale ale reactorului nuclear sunt:

- combustibil (uraniu)
- lichid de racire
- aparate pentru controlul/protectia radiologica
- bare de control
- bara pentru oprire de urgenta
- teava pentru iesirea apei
- teava pentru iesirea vaporilor


2 5 2