Un vas de croaziera parcurge in prima saptamana 1 supra 10 din lungimea drumului,iar in fiecare din urmatoarele saptamani cu 1 supra 10 mai mult decat sapatamana precedenta.
Cate saptamanai va dura calatoria?

Va rog,vreau raspunsuri concrete. si corecte.

2
1 supra 10 din cea precedenta adica din 10 supra 10 din tot?

Răspunsuri

2014-05-04T16:11:19+03:00
1/10 + 1/10 =2/10
2/10 +1/10 = 3/10
3/10 + 1/10 = 4/10 si asa mai departe pana la 10/10 lungimea drumului, daca ai dat toate datele problemei.
Succes!
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T16:17:26+03:00
1 sapt: 1 supra 10 din drum
2 sapt: 1 supra 10 + 1 supra 10 = 2 supra 10 din drum
3 sapt: 2 supra 10 + 1 supra 10= 3 supra  10 din drum
4 sapt: 3 supra 10 + 1 supra 10= 4 supra 10 din drum
1 sapt + 2 sapt +3 sapt +4 sapt= 1 supra 10 + 2 supra 10 + 3 supra 10 + 4 supra 10= 10 supra 10
Raspuns: 4 saptamani
3 5 3