1. Raspundeti printr-un enunt continand un complement circumstantial de cauza , ca in urmatorul model :
- De ce tremuri ? - Tremur de frig
- De ce te-ai infuriat ? -
- De ce a fost amendat soferul ? -
- De ce asteapta lumea in statie ? -

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T15:57:21+03:00
De necaz.Din cauza vitezei.Din cauza intarzierii autobuzului


19 4 19
2014-05-04T15:57:41+03:00
M-am infuriat din cauza vizitei.
Soferul a fost amendat din cauza ca a depasit viteza.
Lumea asteapta din cauza intarzierii trenului.
8 4 8