Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-21T08:48:40+02:00
Imi este imposibil sa ti scriu formulele lewis pentru ca trebuie sa folosesti puncte speciale pentru ca se pune in evidenta electronii de pe ultimul strat. Sunt sigur ca vei reusi sa le scrii singur daca vei consulta manualul de a10a la primele pagini, capitolul hidrocarburi, unde sunt prezentate toate tipurile de structuri si formule.
Multumesc pentru sfat..am reusit sa le fac pana la urma
2014-01-21T14:46:28+02:00
HCN  acid  cainhidric
PCL3  triclorura  de  fosfor
H3PO4  cid  fosforic
SOCL2  clorura  de  tionil