Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T15:40:52+03:00
Cumpana- Instalatie simpla de scos apa. Un fel de fantana.
Sol- Pamant.
Sper ca te-am ajutat. Succes !
Pe aproape uite cum sunt propozitiile care trebuie sa le spun intelesul cuvintelor subliniate: Stie sa pune lucrurile in cumpana Domnitorul este in mare cumpana la acestea stii si alte intelesuri?
2014-05-04T15:41:38+03:00
Cumpana =  1)Instalație simplă de scos apa, constând dintr-o bârnă fixată în furca unui stâlp, având la un capăt o căldare, iar la celălalt capăt o greutate. 2) Instrument pentru măsurarea greutății constând dintr-o pârghie cu brațe egale și două talere, care se echilibrează cu greutăti etalonate; cântar; balanță
sol= 1)persoana trimeasa undeva cu o anumita misiune , 2) sol= pamant 
1 4 1