Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T22:15:47+02:00
Ati dori ceva mai confortabil? Firma Hodge va poate oferi adidasii Star prin care alergarea devine mai usoara si mai confortabila
si mai jos poti sa pui o imagine cu adidasi :) sper ca te-am ajutat ;)
Si sa pui si un pret :D sa zicem ceva de genul : de pe 20 ianuarie pana pe 1 februarie adidasii Star sunt 20% reducere!
foarte buna ideea
2014-01-20T22:18:54+02:00
Poti spune ca vinzi o bluja pentru fete cu panda pe ea si sa spui culoarea,firma,culori,pret :)
Scuze ca am repetat culori
si ideea ta e faina :)
buna ideea