Răspunsuri

2014-05-04T15:02:43+03:00
A+a+1+a+1+1+a+1+1+1=66
4a+6=66
4a=60
a=15
b=15+1=16
c=16+1=17
d=17+1=18
nam inteles nik
si nu ne da 66 da 511..:((((
51 sory
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-04T15:10:55+03:00
Este foarte usoara uite
a+a+1+a+2+a+3=66
4a+6=66
4a=66+6
4a=60
a=60:4
a=15  (primul numar)
a+1=16  (al doilea numar)
a+2=17  (al treilea numar)
a+3=18  (al patrulea numar)

Proba=16+17+18+19=66

Acum sa iti explic numerele congruente pe care nu le sti se noteaza cu a, iar daca sunt consecutive atunci vin unul dupa altul a+1+a+2...
apoi numeri 'a' si cum e in cazul asta sunt 4 de a, deci '4a', tot atunci  aduni si numerele
apoi le treci in dreapta si rezolvi (ca in clasa a 3)

Bafta!!!