Răspunsuri

2014-05-04T15:00:47+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Curte=ograda ;spatiu care cuprinde casa si spatiul de langa casa
fecior:fiu,mostenitor
19 4 19
multumesc
cu placere dar ca sa fii mai sigura poti sa intri pe dex online si acolo o sa gasesti mai multe informatii daca iti trebuie
bine multumesc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T15:05:42+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.


curte=ograda,batatura

fecior=fiu

sper ca te-am ajutat


15 4 15