Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T14:46:18+03:00
5600 mm-130 cm=56dm -13dm= 43dm
8m-20dm=800cm-200cm=600cm
36000m-140hm=36km-14km=22km
5 4 5
2014-05-04T14:46:57+03:00
1. 5600 - 130 =  43 dm. 
2. 8 - 20 = 600 cm. 
3. 36000 - 140 = 22 km.
Succes !
deoarece alle
deoarece nare cum alfel
Pai editez raspunsul imd. scuze doar ca scriu direct rezultatele sa nu creada ceilalti ca am copiat raspunsul ca asa ar trebui sa scriu la fel ca sus
Pai dupa ce m-ai intrebat ti-am mentionat greseala facuta ...este omenesc sa gresesti :D ..important este ca elevul are raspunsul corect acum si poate din aceste comentarii intelege cum am ajuns la el
Da si oricum sunt in scoala primara ( a patra ) si am uitat la ce se refera pt. ca nu am mai facut