prezenta cifrelor si a obiectelor magice
evidentierea caracterului anonim( autor anonim), oral( transmis prin viu grai) si colectiv( la crearea se au contribuit mai multe persoane)
prezenta intamplarilor reale si a celor fantastice
confruntarea dintre bine si rau
victoria binelui
formule narative tipice ( initiale, mediane, finale)
Basmul este un text în versuri sau proză care pornind de la realitate prin intermediul ficţiunii se transfigurează în imagini artistice , o luptă între bine şi rău , cînd cel mai des învinge binele. Personajele sunt înzestrate cu puteri fabuloase . Timpul şi spaţiul sînd necunoscute.

Răspunsuri

2014-05-04T14:42:17+03:00
Intamplari neobisnuite, personaje cu trasaturi neobisnuite, numar magic, obiecte magice ajutatoare, formulele specifice initiale,
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T14:43:33+03:00


actiunea se petrece pe doua taramuri.

la desfasurarea actiunii participa personaje cu puteri supranaturale.

sunt prezente formulele initiale,mediane si de incheiere precum si cifrele magice.

1 5 1