Răspunsuri

2014-05-04T14:28:26+03:00
Dificil,amiabil,sur/plumburiu,serafic/sacru/divin,util,gratios,contagios,incert,misterios/enigmatic.

Nu e asta ce caut eu
mie imi trebuie un sinonim pentru cuvitele care leam dat
da, si eu ce am facut?Ti-am dat pentru fiecare un sinonim neologic! :)
numai ca le-am scris sub forma de sir,nu in coloana, le asociezi tu
aa ok
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T14:40:09+03:00
Anevoios=dificil
Binevoitor=cordial, amabil
Cenusiu=SÂNGEPIU (din turca)
Dumnezeiesc=divin
Folositor=eficace
Gustos=apetisant, delicios
Mladios=elastic
Molopsitor=contagios
Nesigur=confuz
Tainic=enigmaticm ezoteric
numai piele si os = slabanog
cu scaun la cap = destept
luat de suflet - adoptat
om pestrit la mate - Gingas (cred nu sunt sigura la asta)
ca vai de el - Groaznic,urat,neingrijit
al dracului=incapatanat
toba de carte = a avea multe cunostinte, a fi foarte invatat/instruit intr-un domeniu
ca vai de el =necajit sarman
Tras de par=forţat