Cine ma poate ajuta cu textul unei reclame cu tema ,, pantalonii calatori ''?

2
Ex: Pantaloni acestia sunt foarte speciali de ce? pentru ca poti sa pacalestii pe orice in fiecare zi ca mergi cu alta pereche de pantaloni pentru ca isi schimba culoare in care o vrei tu. Iti ramane mai mult timp sa te distrezi si nu trebuie sa ai grija lor pentru ca pantaloni se calca si se curata singuri.Cu ajutorul lor poti ajunge mai repede unde vrei pentru ca sunt comozi si te ajuta sa alergi mai repede. Daca vrei se transforma din blugi in pantaloni de sport sau pantaloni scurti.

Răspunsuri

2014-01-20T21:49:10+02:00
Pai ai putea zice despre ei ca materialul din care sunt facuti este potrivit pentru orice tip de temperatura si sunt foarte comfortabili...apoi culori si pret.
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T21:51:35+02:00
Poti spune ca sunt niste pantaloni magici si atunci cand ii porti si spui in gandul tau ca vrei sa ajung undeva ei te teleporteaza imediat
4 5 4