Răspunsuri

2014-05-04T14:12:30+03:00
Sa nu depaseasca de 8 ore de somn.
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-04T14:36:49+03:00
Important este un program de somn pe care trebuie sa fie respectat chiar si in weekenduri,acest somn echilibrat regleaza si ceasul biologic
-miscarea dar nu cu 4 ore inainte de somn,exercitiile aerobic pun sangele in miscare si vor tine somnul departe
-renuntarea la cofeina(cafea,ceai,cola) dupa ora 14,chiar daca ne simtim somnorosi,cofeina iese din organism aprox dupa 8 ore
-relaxarea inainte de somn,nu suntem roboti sa adormin la comanda,decontarea de la pbleme din zi,o baie relaxanta,citirea unei carti
-un pahar cu lapte si miere nu alcool,pe masura ce el se elimina din corp acesta se trezeste,vinul se bea cu 2 ore inainte de culcare
-inainte de somn se recomanda o masa usoara cu carbohidrati,calciu pentru a putea produce stimularea seritoninei-hormonul care linisteste,paine integrala,cu branza slaba,lapte,fructe,iaurt cu fructe
-muzica relaxanta pentru deconectarea de restul pblemelor
-este recomandat somnul fara animale in camera sau pat,pisicile sunt active noaptea si cainii pot latra sau respira mai greoi
etc