Răspunsuri

2014-05-04T15:36:53+03:00
Traiheidele au peretii lignificati, avand si rol de sustinere a plantei, si reprezinta un caracter de adaptare la viata de uscat.
 Ferigile au pereti despartitori si de aceea, circulatia. Au toate tipurile de tesuturi vegetale adevarate
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T15:39:29+03:00
Traheidele sunt vase lemnoase unicelulare prin care circula seva bruta iar feriga arborescenta este o planta cu frunze lungi , supla, care creste foarte mare poate atinge chiar 2 metrii (tulpina ei formeaza acest trunchi neramificat care atinge 2 m)..de aici vine legatura aceasta are nevoie de traheide care o ajuta sa creasca mai mare si mai sanatoasa, sa nu se deterioreze pe parcurs, deoarece aceasta are nevoie de nisip, pamant vegetal, pamant de ericacee fibroase si trebuie sa fie hranita cu seva bruta care se gaseste in vasul lemnos al traheidei...sper ca te-am ajutat :*!