Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T14:03:52+03:00
Daca marim lungimea unui deptunghi cu un cm si latimea cu 3 obtinemun patrat cu perimetrul de 32 cm.calculati perimetrul dreptunghiului
32/4=8
8-1=7cm lungimea dr
8-3=5 cm latimea dr
p=(l+L)*2
p=(7+5)*2
p=24cm patrati
asta e rezolvarea
ok mssss
2014-05-04T14:24:16+03:00
Un parc este imprejmuit cu un gard in forma de dreptunghi.Lungimea parcului este triplul latimii.Stiind ca produsul dintre lungime si latime este de 27 m aflati lungimea gardului.                                                                                                                                           Rezolvare: l=latime    L=lungime  L=3l     L·l=27m     3l·l=27m     l²=9    l=√9     l=3                         L=27:3=9         Perimetrul=9+3+9+3                                                                                                                 =24m
1 5 1