Răspunsuri

2014-05-04T13:55:24+03:00
Este dintr-o poveste .. sau asa???
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T13:58:23+03:00
Arată că oamenii indiferent de s-au certat ,și nu-și mai vorbesc , în sufletul lor rămâne recunoștința și iubirea față de aceea persoane, chiar dacă  ea nu expune verbal acest lucru.Iar din chestia asta trebuie să învățăm că uneori aparențele înșeală, și ar trebuii să ne dăm seama că fiecare om are un suflet mare și bun!
   Sper că ți-a fost de folos ce am scris aici! ;)
multumesc mult!
:*
Pentru nimic, și altă dată ;) :*
ok! ;) :* :P