Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T13:53:40+03:00
3 frati = 3 kg nu??

la fiecare ii revine cite un kg

1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-05-04T14:09:13+03:00
1. cate kg ii revin fiecarui frate?
3/3=1 kg de prune pentru fiecare
mi se pare o pblema pentru clasele I-IV
pai daca nu le poti imparti?
nu exista nu pot ci doar nu vreau
le face gem , pt a manca fiecare din el
s-a rezolvat in final,se poate!!
draga eu stiam raspunsul dar vreiam sa aflu ce raspund si cei ca tine!!! :P