Răspunsuri

2014-05-04T13:46:26+03:00
1) numeral ordinal:  Al doilea merge la magazin.
                             Al noulea a fost in parc.
2) pronume personal: Eu ma duc la tine sa te i-au la plimabare. 
                                Noi mergem la scoala sa invatam.

1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T13:48:12+03:00
Al patrulea a furat florile.
A şaptea are cele mai bune note.
Voi sunteţi plecaţi în Italia de patru ani.
Eu am cules cele mai bune cireşe.
1 5 1