Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T13:44:21+03:00
Notam a = varsta mamei
b = varsta fiicei
c = varsta tatalui
a = 4b
c = b + 34
a+b+c = 82
Acum inlocuim in relatie si obtinem:
4b+b+b+34 = 82
6b = 82 - 34
6b = 48
b = 8 ( varsta fiicei)
a = 4*8
a=32 (varsta mamei)
c = 34+8
c= 42(varsta tatalui).
2014-05-04T13:48:37+03:00
Notez:m=mama
         f=fata
         t=tata
m=4f
f=t-34
m+t+f=82
4(t-34)+(t-34)+t=82
4t-136+t-34+t=82
6t-170=82
6t=170+82
6t=252
t=252/6
t=42(varsta tatalui)

f=42-34
f=8(varsta fiicei)

m=4*f
m=4*8
m=32(varsta mamei)