Buna asi vrea sa stiu cum este examenul la sfarsitul clasei a 8-a,ca sa stiu daca sami fac griji sau nu.Si asi mai vrea sa stiu daca la matematica e greu,stiu ca in fiecare an se schimba subiectele dar oricum astept un raspuns.

2

Răspunsuri

2014-05-04T12:52:42+03:00
Nu trebuie sa iti faci griji daca inveti va fi chiar usor. Da la matematica cate odata este mai greu dar si usor . Da se schimba subiectele.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T13:16:42+03:00
Nu iti fa griji daca pana acum ai invatat bine pentru ca se va da si din clasa 5 si din clasa 6 si din clasa 7 si umpic mai mult din clasa 8! Dar cele din clasa mici o sa ti se para un fleac si daca inveti bine si in a 8-a,atunci o sa te descurci! MULT SUCCES!