DAU CEL MAI BUN RASPUNS ;)
rescrie textul de mai jos corectand enunturile si explica in ca a constat greseala:
noi suntem cei mai bine antrenati pentru concursul de atletism dintre toti elevii.La concurs s-au inscris destui de multi participanti.Fata de anul trecut,sunt sunt si noi-veniti,pe care ii asteptam cu bratele largi-deschise.
multumesc :*

2

Răspunsuri

2014-05-04T12:20:42+03:00
Noi suntem CEL mai bine antrenati pt.concursul de atletism dintre toti elevii.La concurs s-au inscris DESTUL de multi participanti.Fata de anul trecut,sunt si NOU-VENITI,pe care ii asteptam cu bratele LARG-deschise. 

1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T12:21:23+03:00
Noi suntem cel mai bine antrenati pentru concursul de atletism dintre toti elevii.La concurs s-au inscris destul de multi participanti.Fata de anul trecut,sunt  si nou-veniti,pe care ii asteptam cu bratele larg-deschise.

Am modificat:
cel 
destul
nou
larg

Explicatie: "cel" nu este pronume,ci intra in componenta superlativului absolut"cel mai bine"
                 "Destui" este adverb
                   "nou-veniti" este o locuitiune adjectivala,aici nou este adverb,nu adjectiv
                     "Larg" este adeverb,nu adjectiv,iar" larg-deschise" este o locutiune adjectivala