RECUNOASTE VERBELE DIN ENUNTURILE :
Dupa ce numara toti banii,ai zise celui ce adusese punga:
_Am numarat ,dragul meu,si am vazut ca tu ai oprit o suta de galbeni.In loc de o mie am gasit noua sute.

2
cu numar si persoana am uitat sa specific!!
numara: nr,sg

Răspunsuri

2014-05-04T12:09:53+03:00
Numara,zise , adusese,am numarat, am vazut, ai oprit, am gasit. 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T12:12:00+03:00
Numara-nr sg, pers a3a
ai zice
adusese
am numarat
am vazut
ai oprit
am gasit
1 5 1