Explicati folosirea semnelor de punctuatie :

''--baieti ,zise deodata domnul , astazi trebuie sa iesim si noi la soare . ''

2
-- exprima cuvintele unei persoane virgula exprima o pauza intre cuvinte iar . exprima sfarsitul unei propozitii.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T12:09:16+03:00
1.Ghilimelele (””),s-au folosit deoarece enunțul este citat (luat) dintr-o anumită poveste.
2.Linia de dialog (-),s-a folosit deoarece marchează începerea unui dialog,o anumită persoană începe să vorbească.
3.Virgula (,),s-a folosit deoarece separă subiectul de restul propoziției.
4.A doua virgulă (,),s-a folosit deoarece exprimă o scurtă pauză în momentul vorbirii.
5.Punctul (.),s-a folosit deoarece propoziția s-a încheiat,el marchează sfârșitul propoziției.

Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
3 5 3
2014-05-04T12:09:52+03:00
Gilimelele se folosesc atunci cand se reproduce un text spus sau scris de cineva anume.
linia de dialog se foloseste la o convorbire.
virgula se foloseste la o enumerare sau la o mica pauza intre cuvinte.
punctul se foloseste la sfarsitul unui enunt.
Mult Succes!
2 5 2