Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T12:02:28+03:00
A-b=77
a:b=2, r25 => a=2b+25
 Mergi in prima relatie si vei avea : 2b-b +25=77 => b=77-25 => b=52 => a=77+52=129
a impartirii .....
Ai teorema impartitii cu rest: a:b=c, r => a=b*c+r
asta stiu .....dar e minus b+25
am intelesss
multumeeesc
2014-05-04T12:02:30+03:00
A-b=77
a:b=2r 25⇒a=2b+25 regula impartirii cu rest

Avem:
facem o ecuatie cu o singura necunoscuta

2b+25-b=77⇒b=52

a=2b+25=2*52+25=104+25=129 
1 5 1