completeaza in continuare :
spania-madrid
portugalia-lisabona
andora-...........
italia-roma-vatican
sanmarino-......
croatia-.......
serbia-................
muntenegru-........
macedonia-..............
kosovo-........
bortia-.......
slovenia-................
albania-.........
grecia-.......
bulgaria-sofia ;)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-04T12:05:48+03:00
Andorra-Andorra la Vella
Italia-Roma-Vatican
San Marino-San Marino
Croatia-Zagreb
Serbia-Belgrad
Muntenegru-Podgorica
Macedonia-Skopje
Kosovo-Pristina
bortia-???
Slovenia-Ljubljana
Albania-Tirana
Grecia-Atena
Bulgaria-Sofia 
ok :)
;) oricum mersiii
Cu placere !
si alta data nu mai cere !! :)))
:))
2014-05-04T12:07:21+03:00
San marino-san marino
croatia-zagreb
serbia-belgrad
muntenegru-podgorica
macedonia-scopje
kosovo
bortia-
slovenia-ljubljana
albania-tirana
grecia-atena
1 5 1