Ce dezavantaj ar avea un termometru obisnuit de laborator cu diviziuni pentru fiecare zecime de grad?

2
deci ca dejavantaj se remarca plaja mica de masurare
Multumesc mult!
cp :)
dar trebuia sa scrii la raspunsuri, nu la comentarii ca sa iti pot da cel mai bun raspuns ! ...
ok

Răspunsuri

2014-05-04T11:59:12+03:00
Nu ar putea masura numai plaje mici de temperatura . ...

1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T12:03:17+03:00
pai daca este asa de fin gradat nu poate masura decat plaje mici de temperatura , dar totodata este relativ greu de citit :)


deci ca dejavantaj se remarca plaja mica de masurare


ba da, scz de intarziere dar am asteptat sa imi apara Marcheaza ca cel mai bun
maine ma asculta la fizica si aveam nevioe de ajutor
nevoie***
ok, merci inca odata, a si daca pot sa te mai ajut cu ceva imi poti srie la mesaje :)
ok, mersi si eu !