Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T11:51:12+03:00
Și-a luat inima-n dinți și a plecat.
Îl duce capul la prostii.
L-a băgat în sperieți așa de tare,încât a sărit de frică.
îi arde de năzdrăvănii.
În sfârșit și el s-a dat pe brazdă.

Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
10 4 10
2014-05-04T11:52:20+03:00
Andreeea invata sa-si ia inima in dinti.
Pe Marin il duce capul numai la prostii.
Ea il baga in sperieti pe Catalin.
Lui Alin ii arde de joaca .
Carina il da pe brazda pe Andrei.


5 4 5