Nu prea mai tin minte ce insemna multipli.....plz ajutorrr!!!!!!! dau puncte

2
M2 = { 0, 2, 4, 6, 8, 10, 12... }
se ia de la 0 si se pun in ordine toate numerele ex pentru 2, din 2 in 2; pentru 5, din 5 in 5; pentru 8, din 8 in 8; pentru 16, din 16 in 16 si tot asa! ai inteles? e la infinit
aaaaa..... gata imi amintesc ^_^ multumesc mult :)
npc

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T21:12:27+02:00
De exemplu multiplii numarului 5 = 0,5,10,15 etc
Adica 5 cu cat se poate inmultii . Asta inseamna infinit.
2 5 2
2014-01-20T22:35:13+02:00
Sunt  numere  intregi  divizibili  cu  un  numar  dat,  ce  este  un  produs  rezultat  din  adunarea  unui  numar.
1 5 1