Răspunsuri

2014-05-04T11:30:07+03:00
Noi copii nu trebuie sa mancam atat de multe duciuri deoarece dintisori ni se cariaza si no ne putem imbolnavi de exemplu putem face diabet si cel mai bun lucru si mai sanatos pt organismul nostru este sa mancam fructe 

20 3 20
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T11:39:57+03:00
De mananci pere si prune ,mere bune si alune.dintii tai vor straluci si pe toti ii vei orbi cu un alb de iepuras pt fete baietasi

15 4 15