Va rog frumos am mare nevoie.


1.Completati spatiile punctate astfel incat sa obtineti afirmatii adevarate:
Din 20 m de stofa se confectioneaza 8 costume identice. Din 42,5 m de stofa se pot face ------ costume de acelasi fel .
3.Indicati varianta corecta de raspuns.Un singur raspuns este corect.
Coloana A
a)Numarul p pentru care,la aruncarea unui zar,probabilitatea aparitiei unei fete cu un numar par
de puncte este p%.
b)Trei caiete costa 8,4lei.Cat costa 5 caiete?
c)Numarul x pentru care tripletele (3,x,4) si (9,15,12) sunt direct proportionale
d)Nr. x pentru care tripletele (7,3,x) si(15,35,21) sunt invers proportionale

Coloana B
1)14
2)15
3)36
4)50
5)21
In caz ca nu e un raspuns in coloana B pentru coloana A puenti voi numarul 6) in continuare.


Nu ma lasa sa dau mai multe puncte . Imi cer scuze :(

2

Răspunsuri

2014-05-04T10:19:55+03:00
20m.....................8 costume
42.5.....................x costume
x= 42.5 x 8 :20 = 17 costume

3. a) P= 50%
b) 5= 8,4 :3 x 5= 14 lei
3 5 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-04T10:48:12+03:00
1)17 costume
3)a)probabilitatea este 0,5
b se asociaza cu 1)14
c are raspunsul 5
la d nu stiu sigur
4 4 4