Dintro pepiniera s-au cumpărat 342 puieti de stejar , iar puieti de gorun cu 113 mai puțin , puieti de fag382 ,iar puieti de molid cu 154 mai puțin, puieti de jneapaan 393,iar iarba de munte cu 146 fire mai puțin.Cativpuieti de gorun,molid,fire de iarba. Sau cumpărat?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T21:19:06+02:00
342-113=229(puieti de gorun)
382-154=228(puieti de molid)
393-146=247(fire de iarba )
sper ca te-am ajutat
1 5 1
2014-01-20T21:21:20+02:00
Gorun: 342-113=229 
molid:382-154=228
fire de iarba:393-146=247
gorun: 342-113=229
molid:382-154=228
fire de iarba:393-146=247