Diferenta A Doua Numere Este 705.Aflati Descazutul Stiind Ca Scazatorul Reprezinta 1/3 Din Diferenta.????????????
Diferenta A Doua Numere Este 705.Aflati Descazutul Stiind Ca Scazatorul Reprezinta 1/3 Din Diferenta.?????????????
Diferenta A Doua Numere Este 705.Aflati Descazutul Stiind Ca Scazatorul Reprezinta 1/3 Din Diferenta.??????????????????????????????????
Diferenta A Doua Numere Este 705.Aflati Descazutul Stiind Ca Scazatorul Reprezinta 1/3 Din Diferenta.??????????????????
ti-am trimis mesaj cu rezolvarea

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-04T09:31:40+03:00
2014-05-04T09:31:48+03:00
Este egal cu 120. ca  simplifici pe  240 cu  4  si iti da 60..,,apoi  pe  60  il  inmultesti cu 2.