Nu exista adjective pentru verbe. de exemplu munca grea , grea este adverb
se formeaza adjective prin derivare de exemplu de la a munci->muncitor sau muncit
a munci- muncitor este ajs deci am gasit solutia: muncitor este ajd precum in propozitia: baitul este muncitor.

Răspunsuri

2014-05-03T22:03:32+03:00
Munca grea...........................obositoare
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T22:03:59+03:00
Muncit ..ex. Caietul muncit de atata scris s-a rupt.                                                         muncitor ...ex. Omul muncitor a plecat.
2 5 2