Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T21:54:59+03:00
Parintii ei au mers in Carpati intr-o vacanta.
Jucariile sale sunt in camera.
Pasarile au zburat in zori.
Am niste tonuri de apel frumoase.
Gabriela este o fata cu toane.
Cunosc niste bande in oras.
Sorina a lipit caietul cu niste benzi adezive.
Catelul surorii mele are niste ochisori draguti.
7 4 7
2014-05-03T21:56:36+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.

Carpatii sunt cea mai frumoasa zona a tarii noastre.

Rochiile sale sunt valoroase.

Maria se trezeste in zorii zilei .

Astazi am toane bune.

Ionut citeste benzi desenate.

Ii citesti tristetea in ochisorii albastrii.

Ea se imbraca in tonuri de alb cu gri.


3 5 3