Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T21:43:58+03:00
Fie laturile notate cu a,b,c.
a+b=11
b+c=12
c+a=13
Din toate rezulta ca a+b+c+a+b+c=11+12+13
2(a+B+C)=36
a+b+c=18
a+b=11 de unde rezulta c=7.
b+c=12 de unde rezulta b=5
a=6.
3 3 3
2014-05-03T21:44:35+03:00
Fie laturile ab, bc, ca,atunci ab+bc=11, bc+ca=12 si ca+ab=13 rezulta ca:ab=6cm, bc=5cm si ca=7cm.Daca le aduni se verifica rezultatele
6+5=11
5+7=12
7+6=13