1). Media aritmetică a numerelor 12 și 4 este egală cu ....
2). Rezultatul operației { 1; 2;3} U ( invers este U ) {3;4;5}
3).Soluția ecuației 3x-1= 11
4).  \frac{2}{5} din 30 de lei =...lei
5).Perimetrul unui pătrat este egal cu 36 m. Latura pătratului este egală cu ..... cm.
6). 2,50 metri= ..... cm
7) Un hectar este egal cu ....  m^{2}
Vă rog, ajutați-mă!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T20:54:21+03:00
Raspunsul in fisierul atasat
Mersi mult!!! îți rămân datoare!!! Thanks!!!! :*
nu ai pentru ce. mi-a facut placere
2014-05-03T20:58:26+03:00
1)Ma=12+4/2
Ma=16/2
Ma=8
2)3
3)3x-1=11/+1
3x=12/3
x=4
4)2/5 x30 = 12 (se simplifica 5 cu 30 si ramanne 2 ori 6)
5)P=4l  P=36
l=36:4
l=9
6)2,50m =250cm
7)1 ha = 10.000 m2