Răspunsuri

2014-05-03T19:25:24+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T19:33:00+03:00
2H2+O2->2 H2O

Aceasta este o reactie de combinare.
S-a format un singur produs de reactie,si anume apa(H2O)
De unde vin coeficientii?Iti voi arata pasii:
H2+O2-> ?
H2+O2->H2O
Observi ca in partea stanga ai 2xO iar in partea stanga 1xO.
Ecuatia trebuie egalata,asa ca punem in fata apei coeficientul 2:
H2+O2->2H2O
Poti spune ca"intra" 2xO si ies tot 2xO dar "intra" 2xH2 si ies 4xH2 ,deci punem in fata hidrogenului coefientul 2:
2H2+O2->2 H2O

Tu scrii doar reactia finala,ti-am aratat pasii pe care trebuie sa ii faci.







2 5 2