Răspunsuri

2014-05-03T19:12:59+03:00
Coeficienții se folosesc obligatoriu, pentru a respecta legea conservării numărului de atomi. (numărul de atomi ai reactanților este egal cu numărul de atomi ai produșilor de reacție)

2NaOH + H_2SO_4 \rightarrow Na_2SO_4 +2H_2O
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T19:46:16+03:00
Coeficientii chimici se folosesc pentru a ne asigura ca reactia este egalata.
De exemplu in reactia:
 H2 + Cl2 ->HCl
Reactia nu este completa,se zice ca "intra" 2 atomi de H dar iese doar unul singur.asa si pentru clor,intra 2 si iese unul.Daca punem 2 in fata HCl obtinem:
H2+Cl2->2HCl 
Acum reactia este corecta si egalata.Tu scrii doar reactia finala.

nu am priceput de la voi,dar am stat aseara 2 ore si am lucrat si mi-am dat seama cum se rezolva.
chiar imi pare rau,multumesc pt efort, cu toate ca fara rezolvarile voastre ma descurcam mai greu
Va multumesc! :*
E bine macar ca ai inteles in final :**..cp
da :* :*