Întrunit depozit sunt pregătite pt a fi ridicate 174kg portocale, cu 283 mai multe kg struguri, cu 218 kg mere mai putine decât struguri , iar banane cu 304kg mai putine decât portocalele si struguri la un loc. a)câte kg de banane sunt? Si b)ce cantitate a fost pregătită?

2

Răspunsuri

2014-01-20T20:49:43+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T20:52:43+02:00
Notam: a-kg de portocale
    B-kg de struguri
       C-kg de mere
      D-kg de banane

a).  Prima data aflam b
174+283=457kg
dupa aflam c
457-218=239kg
dupa aflam d
(457+239)-304=696-304=392kg

b). 457+239+392=696+392=1088kg
Notam: a-kg de portocale
B-kg de struguri
C-kg de mere
D-kg de banane

a). Prima data aflam b
174+283=457kg
dupa aflam c
457-218=239kg
dupa aflam d
(457+239)-304=696-304=392kg

b). 457+239+392=696+392=1088kg