Răspunsuri

2014-05-03T18:30:04+03:00
A sosit primavara cea mult asteptata. Iarba grasa a inverzit iar florile au inflorit spre rasarit soarele mai desfata inca raze calde de lumina. De la florile de primavara este emanat un parfum suav,soarele arzator straluceste ca aurul pe cer iar florile sunt din ce in ce mai frumoase si minunate.
DACA TEAM AJUTAT MARCHEAZA TE ROGGGG DREP CEL MAI BUN RASPUNS CONTEZ PE TINE


30 4 30
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T19:52:57+03:00


o sa te ajut cu o compunere

asteapta putin

12 3 12
ms mult....for the best answer...nu ma asteptam
mai ma poti ajuta la un alt ex la romana? plss...
:p
pai mi-a placut compunerea
Comentariul a fost şters