Răspunsuri

2014-05-03T17:17:20+03:00
Enuntul acesta exprima puritatea si frumusetea cascadei care se revarsa lin de pe culmile apusenilor. 
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T17:22:04+03:00
Versurile contureaza frumusetea peisajului , a unui cadru al contemplatiei calme.Moticul apei conoteaza viata, trecerea ireversibila a timpului, nostalgia originilor a refacerii primordiale om natura, astfel incat tema natura vizeaza un aspect general de viata transfigurat.