Răspunsuri

2014-05-03T17:07:48+03:00
-In cati moli sunt cuprinse 112 grame de oxid de calciu ?                                               -In cati moli de metan se gasesc 8 grame de hidrogen?                                                 -Scrie formula azotatului de aluminiu si calculeaza-i masa moleculara.                            -Determina formula chimica a substantei cu raportul de masa C:O -3:8.                          -Cate molecule sunt suprinse in 51 g amoniac?
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T17:08:21+03:00
 1.Ce formulǎ chimicǎ si ce denumire au substantele caracterizate prin:
a.Raport atomic:  Na:S:O = 2:1:4
b.Raport de masǎ:  C:H = 3:1
c.Compozitia procentualǎ:  27,27%C, 72,72%O                     
        Se dau: AC=12, AH=1, AO=16.
2
.  In ce masǎ de apǎ sunt continute 10 g hidrogen? Alege rǎspunsul corect:
a.90 g H2O;
b.16 g H2O;
c.180 g H2O;d.
18 g H2O;
      
3.Cate grame de oxigen sunt cuprinse in 3 moli CO2 ? Dar in 4 moli MgO ?
4.In ce cantitate de CO2 se gǎseste aceeasi cantitate de O ca in 2 moli SO3?
5.Ce cantitate de NO2  corespunde pentru 70 g azot? Exprimati rǎspunsul in grame, moli si molecule.   
6.Masa de hidrogen  cuprinsa in 3,4 g amoniac este:                  
a.2,8g
     
       
b.0,4g
c.2g                
                                       
 7.  Masa de oxid de calciu care contine aceeasi cantitate de calciu ca si 296 g hidroxid de calciu este:                        
a.56g CaO,
b.74g CaO,                                                                                                               c.224g CaO.                   
     Se dau: AC=12, AH=1, AO=16, AMg=24, AS=32, AN=14.
5 4 5