Răspunsuri

2014-05-03T16:34:42+03:00


verisorul meu este un baiat in floarea tineretii.

sper ca te-am ajutat..cel mai bun?

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T16:35:05+03:00
Tineretea, o floare bogata si frumoasa
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
nu este metafora deoarece o metafora este acea in care daca adaugi cuvantul este dupa cuvantul dat ( in cazul tau tinerete) este o propozitie