Răspunsuri

2014-01-20T20:37:58+02:00
Energia Electrica.Prin indicator de calitate înţelegem o caracteristica de apreciere cantitativa a proprietăţiilor unui produs, care este analiyat sub aspectul de îndeplinirii cerinţelor privind elaborarea sa, expolatarea sau consumul.

Energia Electrica.În ceea ce priveşte energia electrica, scopul ideal urmarit de orice furnizor de energie electrica este de a pune în permanenţă la dispoziţia consumatorilor o tensiune altermativa sinusoidală, de fregvenţă şi valoarea efectivă menţinute între anumite limite fixate contractual, egale pe cele 3 faze ale reţelei.

Sistemul de indicatori ai calitaţii energiei electrice trebuie sa permită măsurarea/estimarea nivelului de calitate într-un anumit punct al reţelei şi la un moment dat, precum si compararea informaţiei obţinute cu nivelul considerat optim sau cel puţin tolerabil de majoritatea consumatorilor ...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T20:40:26+02:00
Pai un cosumator de energie electrica poate fi chiar si calculatorul sau orice altceva care e bagat in priza

1 5 1