Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T16:43:25+03:00
La inceput imparatul nu crede ca unul ca Praslea sa reuseasca sa prinda hotul , iar la sfarsit era mandru ca reusise sa se intoarca acasa
33 4 33
2014-05-03T17:12:42+03:00
Praslea este luat in derâdere la inceput,fiind considerat doar un laudaros(naiv).Dupa ca el isi indeplineste misiunea,tatal sau ii multumeste ,apreciindu-i istetimea si curajul de care a dat dovada.
19 4 19