Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T15:52:36+03:00
1.a) desenati un triunghi isoscel abc, AB=AC
b)daca AB=17=AC si BC=30, calculati perimetrul, aria, sinA, sinB , sinC, inaltimea AD si inaltimea BE.
2.se dau numerele a=√2-1 si b=3+2√2
a)numarul b-a este..
b)numarul a²=...
c)media geometrica a numerelor a² si b este =...
 alege si "cel mai bun" pe cine vrei trg
te rog frumos poti sa-mi dai si rezolvarea daca o stii
dar nu e greu trebuie doar sa gandesti logic .. dar si eu trebuie sa le fac.. nu prea imi vin idei
oricum iti multumesc
2014-05-03T15:56:54+03:00


daca a+b=8 si A la a 2a+B la a 2a=44    aflatii a*b

rezolvare:

(A+B)=A la a 2a+2AB+B la a 2a

A  la a 2a+B la a 2a=44

A+B=8⇒(A+B) la a 2a=64⇒2AB=20⇒AB=10