Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-03T15:27:56+03:00
A-b=414
a:b=3⇒a=3b
3b-b=414
2b=414
b=414:2
b=207
a=3x207
a=621
Verificare : 621-207=414

Metoda figurativa .

a.I____I____I____I
b.I____I ......414.....I

Diferenta este 414 si este formata di 2 parti egale , aflam o parte ( un segment ):
 414:2=207 ( numarul b )
 207x3=621 ( numarul a )
mersi, sunt clasa a-III-a, am aceasta problema pentru acasa, insa am invatat doar cu segmente, nu asa.
Ti-am facut si prin metoda figurativa .
2014-05-03T15:33:44+03:00

a-b=144

a:b=3⇒a=3b

3b-b=414

2b=414

b=414:2

b=207

a=3*207

a=621