Răspunsuri

2014-05-03T15:22:29+03:00
A plouat = verb predicativ, persoana a III-a, sg, mod indicativ, timmp perfect compus, f. s PV
a plouat= verb predicativ,pers a3a , nr. sing. , mod indicativ , timp perfect compus , f.s de predicat verbal
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-03T15:24:00+03:00


a plouat-verb predicativ,modul indicativ,diateza activa ,numarul singular,persoana a treia,timpul perfect compus,conjugarea a 1 a,functie de predicat verbal

CEL MAI BUN??

3 5 3